Talked at My University

I gave a speech titled as “Open your source, Open your mind” at Bilkent University, Turkey. The audience was mostly undergraduate Computer Science students. My aim was to encourage the students to start working on open source projects as volunteers. Overall the talk was good, I tried to describe how working on open-source will help students to improve their skills and more. Here are some pictures;

 foto4.jpgfoto3.jpgfoto6.jpg

By the way, thanks for Bilkent University Computer Club for having me:) It’s been great!

5 Responses to Talked at My University

  1. Pingback: Talked at My University « Cagatay Civici’s Weblog

  2. Go Cagatay! Go!

    Congratulations dude! Give to these fresh minds new perspectives!

  3. Ali Ok says:

    Merhabalar,
    Burası uygun bir yer değil galiba bunu sormak için ama size ulaşmak istedim bir şekilde.
    Opensource projelere katılmak istiyorum ve sizden akıl almak istediğim birkaç konu var. Siz bir ASF projesinde çalışıyorsunuz ve gerçekten bir Türk olarak gururlanıyorum. Nereden başladınız, nasıl ilerlediniz, ne kadar çalışıp ne kadar yoğun oluyorsunuz? Bu tarz bilgileri bizlere verirseniz, bizim gibi böyle projelere girmek isteyen daha genç insanlar için mükemmel olur. Bulamadım ama bir yazınız veya sunumunuz varsa bunlarla ilgili, onun linkini yollamanız da yeterli olur.

    Teşekkürler,
    Ali Ok

  4. cagataycivici says:

    Selamlar Ali

    Bilkent öğrencilerine yaptığım sunum linkini başlamak için yararlı olacaktır.

    http://www.prime.com.tr/webcast/bilkent/openyoursource.pdf

    Çağatay

  5. Ali Ok says:

    Selamlar,
    İnceledim sunumunuzu ve diğer sunumlarınızı, teşekkür ederim.

    Blogunuzu chat odasına çevirmek istemiyorum ama birkaç şeyi merak ediyorum.

    1. Tomcat, Myfaces gibi çok büyük projelerden mi yoksa Incubator’den bir projeden mi başlamak daha mantıklı sizce? Myfaces, Velocity gibi projeler çok ilgimi çekiyor ama; Incubator’den bir proje ise kısa zamanda daha çok işler yapılabilecek bir proje olur gibi düşünüyorum.
    2. Çok fazla insan committer olmaya çalışıyor mu? Yoksa projelerin daha fazla yardıma mı ihtiyacı var?

    Size ulaşabileceğim bir mail veya iletişim biçimini yorum yazarken verdiğim maile(a l i o k a l i o k i n f o) yollarsanız -ve sorularıma verecek vaktiniz varsa- sevinirim.

    Saygılar,

